Bugun...


Öğretmenlere Zorunlu Hizmet Affı Müjdesi!
Öğretmenlere Zorunlu Hizmet Affı Müjdesi!

Öğretmenlere Zorunlu Hizmet Affı Müjdesi!

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MÜSTEŞARI YUSUF TEKİN'İN  OKUL MÜDÜRÜ EŞİNE VERİLEN DOSYADA BÜYÜK MÜJDE GELDİ

ZORUNLU HİZMET AFFI İSTEYEN ÖĞRETMENLER ADLI FACEBOOK GRUBUNDA 40 BİNE DAYANAN ÖĞRETMEN AFFIN GELMESİNİ İSTİYOR

Grup üyesi öğretmenlerden Özge Mızrak Yusuf Tekin'in öğretmen eşine verdiği dosyada şu ifadeler yer verdi:

Arkadaşlar müdüre hanımla nihayet konuşabildim. Dosyayı ilettiğini söyledi. Şuan onunla ilgili (ZORUNLU HİZMETE AF) çalışma yürüttüklerini söylemiş müsteşar bey ama olumlu mu olumsuz mu bilemem dedi. Ben bir umutlandım inşallah olumludur. Neticede çalışma yürütüyorlarsa demekki birşeyler yapmayı düşünüyorlar diye düşündüm ama bu benim düşüncem. İnşallah hepimiz için iyi haberler gelir.

MEMURLARAHABER.COM ÖZEL HABER




Bu haber 64209 defa okunmuştur.

YORUMLAR
11 Yorum

Secil
27-05-2018 13:08:00

Binlerce öğretmen zorunlu hizmet affı bekliyor artık sesimizi duysunlar

mehmet
22-05-2018 14:08:00

Zorunlu hizmet gelmeli artık 2010 o kadar kişiye geldi 2011 de atandım artık bizde af istiyoruz.

Sınıf ÖğretmeniS
06-04-2017 23:18:00

Zorunlu af kesinlikle GELMEMELİ. Doğuda çalışıp bir an önce geleyim diye en mahrum yerlerde çalışanlar var yazık

buğra
27-03-2017 20:45:00

Zorunlu hizmet affına EVET. Eğer sendikalar bu isteğimize destek olup sesimizi duyurmayacaksa hiç bir anlamı olmayan sendikamdan istifamı vereceğim. Benim gibi düşünen yüzlerce öğretmen mevcut. Siyasi rant dışında öğretmeni için çabalamayan sendikaya hayır.

ahmet
24-03-2017 10:14:00

bu memleket öğretmenleri 100 yıldır memnun edemedi.sanki bi tek ezilen onlar sanki bi tek mahrumiyetda çalışan onlarmış sürekli ağlar dururlar.bu memlketin ekmeğini yiyipte sizin kadar bu memleketi beğenmeyen bir ünvan daha yoktur.hangi bakan gelse beğenmezsiniz.ekonomiyi siz bilirsiniz,sağlık sizin işinizi politika sizin işiniz her şeyden çok iyi anlarsınız.beğenmeyen istifa etsin kardeşim.ama yok ek ders için kavga edersiniz ,okulda daha çok nasıl para kazanmanın yollarını arasınız,çoğunuz öğretmenlği ek iş olarak görür yanında her türlü işi yaparsınız.sonrada adalteden hukuktan ve hiç utanmadan yönetimi eleştirirsinizz...bi doyun artıkk

Fatma ak.
23-03-2017 20:28:00

Asla gelmemeli af, kul hakkı yok mu? Yazıklar olsun, af gelirlerde Doğuda çalışmış ve çalışan her öğretmene ek ödeme ayrıca ödensin

Burcu
23-03-2017 19:37:00

2010 ile 2016 yılları arasinda atanan 326 bin öğretmen aileleriyle birlikte 1,5milyon insan ogretmenlere zorunlu hizmet affı istiyoruz.#ogretmenlerezorunluhizmetaffinaevet

özgür hoca
23-03-2017 19:12:00

af istiyoruz

cansu turkut
23-03-2017 18:53:00

referandum oncesi af istiyoruz

Kamil Koçak
23-03-2017 18:49:00

Öğretmenler daha fazla mağdur olmadan bir an önce öğretmenlere zorunlu hizmet affı gelmelidir.

gb
23-03-2017 18:43:00

Zorunlu hizmete tabi bütün öğretmenlere "zorunlu hizmet affına" EVET...