Bugun...


Şubat 2016 30 Bin Öğretmen Ataması Tahmini Kontenjanları

Şubat 2016 30 Bin Öğretmen Ataması Tahmini Kontenjanları

Başbakan Davutoğlu partisinin Kayseri mitinginde yaptığı açıklamasında Şubat 2016 için elimizde zaten 10.000 kadro var, Şubat 2016'da büyük bir öğretmen ataması olacak. 20 Bin hatta 30 bin yeni öğretmen atayacağız, şeklinde konuştu.
 
 
Başbakan Davutoğlu'nun bu açıklamasıyla birlikte Şubat ataması artık kesinleşti. Kasım 2015 seçimleriyle birlikte herhangi bir Ak Parti hükümetinde bu atamaların yapılması garantilendi.
 
 
Bu açıklamadan yola çıkarak editörlerimiz ve eğitim uzmanları 2016 Şubat ayında 30.000 civarı öğretmenin atanacağını tahmin ediyor. 
 
 
30.000 atama yapılması halinde branşlara göre kontenjan sayıları aşağıdaki gibi olacaktır. 
 
 
Aşağıdaki veriler Ağustos ayında yapılan 37.000 öğretmen atamasına oranlama yapılarak 30.000 öğretmen ataması olması halinde ortaya çıkacak tahmini rakamlardır.

Bu yazının tüm hakları Mebhaberleri.Com'a aittir. "www.mebhaberleri.com" biçiminde aktif bağlantı kurulabilir, açık kaynak gösterilmek kaydıyla içerik kullanılabilir. Açık kaynak göstermeden yapılan alıntılar için yasal takip yapılacaktır. ©




Bu haber 31663 defa okunmuştur.

YORUMLAR
17 Yorum

mağdur pdr ci
22-01-2016 12:32:00

pdr de açık var ve mevcut pdr ciler atanmıyor yerlerine düşük küsüratlarla okumus rehberlikle alakası olmayan alan dışı atamalar oluyor ...al sana adalet !!!!!inşallah ağustostaki gibi yapmaz meb ve en az 3000 kodro verilir pdr cilere bir nebze de olsa bu adaletsizlik giderilir saygılarımla ..PDRCİ

Nazife
05-11-2015 19:34:00

İmam Hatip Lisesi İHL kontenjanının bu atamada 1300 olmasını istiyoruz!! yetkililer duyun sesimizi!!

müzik
05-11-2015 13:01:00

müzik öğretmenliğine 607 inşallah olur gönül ister ki daha çok olsun ama şükür etmeyide bilmeliyim :)

emrah ertuğrul
03-11-2015 12:55:00

Kimya atamasının bu sayının çok üzerinde olacağını düşünüyorum.

öabt
30-10-2015 10:35:00

arkadaşlar kimseye haksızlık yapılmıyor bence bakış açımızı değiştirelim açık sayısı fazla olan aslan payını alır çünkü sınava hazırlanırken kendi alanımızda olan kişilerle yarışıyoruz diğer bölümdeki öğretmen adayları ile değil iyi kötü belli her sene alınan öğretmen sayısı bizim hedefimiz alım sayısının içinde olursek muhakkak atanırız ama her yıl 500 atama olan bir bölümü olan öğretmenlikte puanı kaç olur bilmem ama o 500 içinde olamazsak atanma sansımız kalmaz kimsede 500 alan bölüme 1000 atama vermez bence yapacağım ilk iş atama potasına girmek dir

şubatta fene en az 2000
29-10-2015 01:04:00

yıllardan beri fene yapılan haksızlıklar bitmedi, Pisa gibi sınavlarda başarısısız,bu yüzden şubatta en az 2000 fenci atanmalı,fene ücretli öğretmenler girmemeli

pdr
26-10-2015 12:03:00

pdrye bariz haksızlık yapılıyor

felsefeci
22-10-2015 18:39:00

felsefeye neden bu kadar az? Allah vicdan merhamet versin.

pdr haksızlığı
21-10-2015 15:12:00

pdr ye eylülde 'alandışı' atama ile haksızlık yapıldı, pdr okuyanlara kontejan verilmedi. herkeste biliyor ki pdr açığı çok fazla olan bir bölüm. 2015te girip hakkını eylülde yaşlı öğretmen lisesi hocalarına kaptıran bir bölüme 1100 küsur verilemez! haksızlığın giderilmesi için ki zaten açık çok,ihtiyaç var rehberliğe diyen Nabi AVCI VAR! ORANLAMA SİSTEMİNİ KABUL ETMİYORUZ! PDR İSTİSNA BİR DURUM YAŞADI EYLÜL ATAMASINDA! haksızlık büyük!

Ferhat
20-10-2015 21:42:00

Pdr okuyorum ben acaba bu bölümü birakip ilahiyat mi okusam bu ne bee

Beden Eğitimi
20-10-2015 16:14:00

Beden Eğitimi Öğretmenlerinin hakkı yenmesin artık. En az 2500 kontenjan

mustafa genç
20-10-2015 13:02:00

BEDEN EĞİTİMİNE ENAZ 2.000 KONTENJAN VERILMELI. HERSENE VERILEN 1600 GBI KONTENJAN VARKEN BUSENE 1176 VERDINIZ. GEÇEN SENE 67 İLE KAPATAN BÖLÜM BUSENE 73,750 İLE KAPATTI. GÖRÜŞMELERDE VE TV LERDE BEDEN EĞİTİMİ İHTİYAÇTA 7. SIRA DEDINIZ. KONTENKJANDA 12. SIRAYA ATTINIZ. ADALETLI DAĞITIM YAPTIK DIYORSUNUZ ÖZEL EĞİTİMİN AÇIĞI 2000 LERDE ONLARA 1500 VERDINIZ. BIZIM İHTIYA. 5.850 BİZE 1176 VERDINIZ. BUMU ADALET ? ADALET İSTIYORUZ...

Pdr
20-10-2015 00:07:00

PDR YE 3000 ATAMA EYLÜL ATAMALARI TELAFİ EDİLSİN.

Yunus Emre
19-10-2015 21:51:00

inadına pdr

PDR
19-10-2015 15:58:00

En fazla açık olan bölümlerden bir tanesi olan rehberlik bölümüne 3000 atama istiyorz

Murat Ekinci
19-10-2015 00:33:00

En çok ihtiyaç olan bölümlerin içerisinde pdr varken neden ısrarla az kontenjan vererek yanlış bir algı oluşturuyorsunuz anlamış değilim. Yaklaşık 10.000 açık var pdr de. Okul öncesinde çok daha az bir açık olmasına rağmen pdr den daha fazla kontenjan vermeniz düpedüz mantıksizliktir.

aq
18-10-2015 09:30:00

piyasada din hocasımı kaldı