Bugun...


Branş Branş Şubat Atama Kontenjanları ve Analizleri

Branş Branş Şubat Atama Kontenjanları ve Analizleri

Sayın Başbakanımız Mecliste okuduğu hükümet programından sonra kamuya üç aylık için geçerli olan 55 bin kadronun meclisten geçmesinden sonra öğretmen adaylarının gözleri Milli Eğitim Bakanlığına yöneldi.
Bilindiği üzere bu yıl toplamada öğretmen atama sayı 52 bin civarında olacağı yetkililer tarafından dile getirilmeye başlandı bu sayının 30 bini ise yeni öğretmen atama sisteminin etkisiyle şubatta kullanılacaktır.

Peki hangi branşta kaç öğretmen ataması yapılacak ?


Bu sorunun cevabını il memlerden gelen norm kadro ihtiyacı ve fazlası dikkate alınarak yorumlamakla beraber dershanelere alternatif olarak açılan yetiştirme kursları ve bu yıl açılması planlanan kpss kurslarının büyük etkisi olacaktır.


Ayrıca Hazırlık sınıfı uygulamasıyla dil eğitimine ağırlık verilecek olması ve öğrencilerin ygs,lys başarılarını arttırma düşüncesi bazı branşlara ciddi getiri sağlayacağını düşündürmektedir.

Bu gibi birçok sebeplerin bağlamında 2016 şubat atamasının branş dağılım sırası şu şekilde olması öngörülmektedir
-Sınıf Öğretmenliği
-İngilizce Öğretmenliği
-Din Kültürü Öğretmenliği
-İlköğretim Matematik Öğretmenliği
-Türkçe Öğretmenliği
-PDR
-Okulöncesi Öğretmenliği




Bu haber 4318 defa okunmuştur.

YORUMLAR
15 Yorum

Mustafa
28-12-2015 15:22:00

Beden Eğitimciler Eylülde mağdur edildi. Telafi Edilmeli

kbk
25-12-2015 12:19:00

fizik nerde acaba!!!! fiziğe en az 500 kadro

Türkçe
23-12-2015 21:54:00

Ana dil eğitimi tüm bireyler için çok önemli bir yere sahiptir. Kendi dilinin özelliklerini tam olarak bilemeyen bireyler diğer alanlarda da tam olarak başarılı olamaz. Ana dilim Türkçeme şubatta 5000 atama haktır.

alptekin sayın
23-12-2015 13:05:00

Önce TÜRKÇE!!! Önce kendi dilini iyi öğrenebilmeli çocuklar! Zaten öz dilini iyi öğrenemeyenlerin başka bir dili öğrenemedikleri ispatlanmıştır. İngilizcedeki başarısızlık Türkçeden geliyor! Çocukların Türkçe dersine Türkçe öğretmeni olmayanlar girerse elbette Türkçeyi iyi öğrenemezler ve bu diğer derslerin başarasına yansıdığı gibi tabiki yabancı dil derslerine de yansımaktadır! Çocuk konuştuğu öz dilinin kurallarını, inceliklerini, becerilerini kavrayamamışken yabancı dilin neresini anlayabilsin,bir dil olarak uyarlayabilsin de kavrayabilsin! Akıl var mantık var! Artık lütfen TÜRKÇENİN dilimizin gereken önemi görmesini istiyoruz. Dil konusu gerçekten çok önemli anlaşılsın artık bu! Ve lütfen artık adımlar buna göre atılsın! Ortada bilimsel gerçeklikler de varken hala öz dilimimizin yeterince önem görmemesi, bu konuda duyarlı olunmaması gerçekten anlaşılır gibi değil! Kavrayın artık TÜRKÇE yani öz dilimiz iyi öğrenilmeden başarı olanaksız bireysel olarak da ülkesel olarak da

Şeyma Nur
23-12-2015 08:52:00

Türkçe'ye en 2000 atama gelecektir İnşallah.

selçuk
23-12-2015 08:51:00

Ana dilimiz Türkçeye gerçekci bir tahmin .teşekkür ederiz.

ceylan caplan türkçeci
22-12-2015 21:51:00

rn2013- 2014 yılından itibaren ortaöğretim kurumlarında gerçekleştirilen TEOG sınavlarında öğrencilerin Türkçe testi bölümünde sıkıntı yaşadığı görülmüştür. Bu sıkıntıyı gidermek ve hafta sonu kurslarında Türkçenin en çok tercih edilen ikinci branş olmasından dolayı Türkçe Öğretmenliğine şubat ayında 5.000 kontenjan talep ediyoruz. sesimize ses olduğunuz için sizlere teşekkür eder ve yapmış olduğunuz tahmini çok dogru ve yerinde buluyorum.

türkçeci çizer
22-12-2015 21:47:00

rnAna dilimiz Türkçe Adriyatikten Çin Seddine kadar çok geniş bir sahada konuşulan dünyanın en kadim dillerinden biridir. Son zamanlarda hükümet programında yer alan Türkçemizin Birleşmiş Milletlerin resmi dillerinden biri haline getirilmesi ifadesi ve Sayın Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı’nın Tercihim Türkçe Projesi kapsamında yürüttüğü çalışmalar son derece taktire şayandır. rn2013- 2014 yılından itibaren ortaöğretim kurumlarında gerçekleştirilen TEOG sınavlarında öğrencilerin Türkçe testi bölümünde sıkıntı yaşadığı görülmüştür. Bu sıkıntıyı gidermek ve hafta sonu kurslarında Türkçenin en çok tercih edilen ikinci branş olmasından dolayı Türkçe Öğretmenliğine şubat ayında 5.000 kontenjan talep ediyor, saygılarımı sunuyorum.

türkçe öğretmeni
22-12-2015 21:46:00

rnAna dilimiz Türkçe Adriyatikten Çin Seddine kadar çok geniş bir sahada konuşulan dünyanın en kadim dillerinden biridir. Son zamanlarda hükümet programında yer alan Türkçemizin Birleşmiş Milletlerin resmi dillerinden biri haline getirilmesi ifadesi ve Sayın Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı’nın Tercihim Türkçe Projesi kapsamında yürüttüğü çalışmalar son derece taktire şayandır. rn2013- 2014 yılından itibaren ortaöğretim kurumlarında gerçekleştirilen TEOG sınavlarında öğrencilerin Türkçe testi bölümünde sıkıntı yaşadığı görülmüştür. Bu sıkıntıyı gidermek ve hafta sonu kurslarında Türkçenin en çok tercih edilen ikinci branş olmasından dolayı Türkçe Öğretmenliğine şubat ayında 5.000 kontenjan talep ediyor, saygılarımı sunuyorum.rnsesimize ses olduğunuz için sitenin tüm çalışanlarına teşekkür ederiz.

bejna
22-12-2015 20:54:00

desteğiniz için teşekkür ederiz. teog başarısı için şubatta Türkçeye 5000 atama istiyoruz!!!

mükremin
22-12-2015 20:28:00

teşekkür ederiz.türkçe de tahminleriniz çok doğru ve yerinde

tarık
22-12-2015 20:27:00

türkçe öğretmenliğyle ilgili tahmininiz çok isabetli.teşekkür ederiz.

tarık
22-12-2015 20:23:00

türkçe öğretmenliğiyle yapmış olduğunuz tahmin çok doğru ve geçerli bir tahminidr.teşekkür ederiz

GÖNÜL BÜRGE
22-12-2015 20:10:00

TÜRKÇEME GEREKEN DEĞER VERİLSİN ŞUBATTA 5000 ATAMA HAKKIMIZ VERİLSİN!

GÖNÜL
22-12-2015 20:08:00

Türkçemize şubatta 5000 atama istiyoruz !